رونمایی از نسخه انگلیسی، عربی و استانبولی بازی «حمله به کاروان آزادی»
افسران سایبری

 

به گزارش گیم بیست، «مهدی جعفری» مدیر فناوری سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: با توجه به استقبال از بازی رایانه ای «کاروان آزادی»، این بازی به 3 زبان انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی رونمایی و در سطح جهان منتشر می گردد. هدف از این بازی روشنگری در مورد سیاست‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی است. 

* روشنگری در مورد مسائل جهان از طریق این بازی رایانه‌ای
جعفری در ادامه سخنان خود افزود: سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان درصدد است تا با استفاده از رسانه نوین بازی‌های رایانه‌ای، وقایع روز جهان را که در حال حاضر به خاطر سلطه رسانه‌ای صهیونیسم، مخفی و یا تحریف می‌شود، به گوش جهانیان برساند. 

* افشای گوشه‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی در این بازی
در این بازی رایانه ای، دو نواجوان پی می‌برند در یک کشتی فیلمی از صحنه حمله نظامیان صهیونیستی به کاروان آزادی و کشتار و ضرب و شتم مسافران وجود دارد. ماموریت کسی که بازی می‌کند این است که فیلم مورد نظر را به هر قیمتی پیدا کند و با رساندن آن به دست اصحاب رسانه، سهمی در کشف حقایق مربوط به این واقعه داشته باشد.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 13033
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1